Project Description

MYYNTIPUHEET PRO-AKTIIVISEEN MYYNTIIN

Yleisin virhe myyntipuheessa on myydä tuotetta/palvelua tuotelähtöisesti, luetellen tuotteen hyötyjä. Asiakas, ei kuitenkaan välttämättä koe, että palvelu vastaisi hänen tarpeita, jos häntä ei kohdata tunnetasolla. Jotta asiakas haluaa antaa sinulle aikaa, pitää olla kristallinkirkasta, että sinä voit auttaa häntä hänen huoliensa suhteen. Hämmentynyt asiakas epäröi. Epäröivä asiakas ei halua kuulla lisää.

Pienennä turhaa myyntiä kirkastamalla myyntipuheesi asiakkaan ongelman lähtökohdista käsin. Tuotteesi asianatuntijana sinulla voi olla vaikea nähdä asiakaslähtöisesti ongelmaa.
Autamme sinua myyntipuheen rakentamisessa!

MYYNTIPUHE TYÖPAJA

Workshopit tehdään yhteistyössä kanssasi, jossa haastamme sinua ja kirjoitamme sinulle myyntipuheen, joka tuo esiin asiakkaasi oireet ja ongelman, niin ettei hän malta olla tapaamatta sinua.

  • Asiakkaasi ymmärtää nopeammin palveluarvosi, ja että sinulla on annettavaa, näin satt liidejä yhä useammin

  • Harvempi jo sovittu tapaaminen peruuntuu, koska asiakas tunnistaa palvelusi hyödyt ja tapaamisen tarkoituksen
  • Tapaamisissa päästään nopeammin käsiksi varsinaiseen tarkoitukseen, jolloin tapaaminen on tehokkaampi ja kaupallisempi

  • Kaikki myyjäsi puhuvat samaa kieltä, eikä luvata ja sovelleta liikaa

Lisäpalveluna voimme myös videoida myyntipuheesi.

PIENYRITTÄJÄN MARKKINOINTIPALVELUT

PIENYRITTÄJÄN MARKKINOINTI – PALVELUN TUOTTAA: